Закон України “Про ліцензування видів господарської діяльності”
Постанова НКРЕКП № 307 від 14.03.2018 року «Про затвердження Правил ринку»
Постанова НКРЕКП № 309 від 14.03.2018 року «Про затвердження Кодексу системи передачі».
Постанова НКРЕКП № 310 від 14.03.2018 року «Про затвердження Кодексу систем розподілу».
Згідно з Положеннями Закону, а саме пунктом 13 розділу ХVІІ Прикінцевих та перехідних положень, електропередавальні організації (обленерго) до 11.12.2018р. здійснюватимуть постачання та передачу електричної енергії місцевими локальними мережами, а з 11.12.2018р. за ними залишається тільки функція розподілу електричної енергії.
Споживачі (крім побутових та малих непобутових споживачів), яким на день набрання чинності Закону здійснювала постачання електричної енергії електропередавальна організація (обленерго), мають обрати собі електропостачальника та укласти з ним «договір постачання електричної енергії споживачу» не пізніше ніж через 18 місяців з дня набрання чинності Закону (тобто до 11.12.2018р.).
При цьому, зміна електропостачальника споживачем здійснюється на безоплатній основі у порядку, визначеному «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. № 312.
Порядок вирішення спорів:
Всі спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або у зв’язку з ним, або інші спори, які можуть виникнути під час взаємодії між Постачальником та Споживачем будуть вирішуватись шляхом проведення переговорів і консультацій.
У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення суперечки до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або передати спір до господарських судів України.
Врегулювання суперечок Регулятором чи його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до Регулятора чи його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.
Порядок подання споживачами звернень:
Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання електричної енергії повідомлення споживачів про загрозу небезпеки мають бути оформлені у письмовій формі і надані поштовим зв’язком на адресу ТзОВ Фурніро 45100, м.Рожище, вул. Селянська, 50 – або на електронну адресу –energy@furniro.com.ua
Також ви можете скористатися додатком EnergyOnline:
Отримані звернення, скарги, претензії та повідомлення споживачів розглядаються у порядку та строки, встановлені Правилами користування електричною енергією і чинним законодавством України.
Контактний телефон/факс: +38(063)8014525
Відповідальна особа: Василь Мігальчук
Договір постачання електричної енергії споживачу укладається шляхом підписання заяви-приєднання на основі обраної комерційної пропозиції.
Юридична адреса: вул.Селянська, буд. 50, м. Рожище, Рожищенський район, Волинська обл., 45100
Фактична адреса: вул.Селянська, буд. 46, м. Рожище, Рожищенський район, Волинська обл., 45100
Контактний телефон: +380638014525
Режим роботи: Понеділок – П’ятниця з 9:00 до 13:00; вихідні: субота та неділя